Usein kysytyt kysymykset

Mistä Xiaomin laitteita voi ostaa?
Xiaomin jälleenmyyjiä Suomessa ovat kaikki suurimmat teleoperaattorit ja tunnetuimmat elektroniikkakaupat: DNA, Elisa, Euronics, Gigantti, Kärkkäinen, Power, Telia, Verkkokauppa.com ja Veikon Kone.
Mihin otan yhteyttä, jos minulla on kysyttävää laitteestani tai se vaatii korjausta?
Ongelmatilanteissa ja takuuasioissa ole yhteydessä Xiaomi-laitteesi ostopaikkaan. Jos laitteesi tarvitsee huoltoa, voit ottaa suoraan yhteyttä myös Reseteen, joka on Xiaomin virallinen huoltokumppani Suomessa. Resete palvelee Helsingissä, Tampereella sekä osoitteessa Resete.fi.
Millainen takuu Xiaomin laitteilla on?
Xiaomin tuotteilla on lähtökohtaisesti 2 vuoden takuu. Poikkeuksia saattaa esiintyä. Lisätietoja saat Xiaomi-laitteesi jälleenmyyjältä.
Voiko Xiaomin älypuhelimiin ostaa suojakuoria muilta valmistajilta?
Suojakuori kuuluu Xiaomi- ja Redmi Note -sarjojen älypuhelimiin ja tulee mukana laitteen myyntipakkauksessa. Jälleenmyyjiltämme löydät lisää vaihtoehtoja yhteensopivista suojakuorista.
Toimiiko Xiaomi Home -sovellus suomeksi?
Xiaomi Home -sovellus ei tällä hetkellä palvele suomeksi. Sovellus palvelee sinua englanniksi, ja sovelluksen selkokieliset kuvat ja opasteet ovat helposti seurattavia.

Lisätietoa ja laitteiden käyttövinkkejä löydät Mi Community -sivustolta.